» سرشکستن حضرت زین العابدین علیه السلام در عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام
» آیا مواسات وهن است
» لطمه
» همدردی یا وهن
» اشکال از نحوه عزاداری نگیرید
» نسب عمر
» روایت ابوبكر و عمر و پیروان آنها مشرك هستند
» آیا عمر خطاب همسر حضرت ام‌کلثوم(سلام الله علیها) است؟
» پروژه تحريف کتب اهل سنت+تصوير (قسمت اول)
» روايت «وَأَنْتَ خَلِيفَتِي فِي كُلِّ مُؤْمِنٍ مِنْ بَعْدِي» با سند معتبر + تصوير كتاب
» بیعت عمر با امیرالمومنین (علیه السلام) در غدیر خم
» تحریف کتب اهل سنت
» سوتی کتاب اهل سنت
» روايت « لو لا علي (ع) لهلک عمر » در چه منابعي آمده است؟
» اعترافات عمر درباره امير مؤمنان على(عليه السلام)
» عمربن خطاب
» به راستی چه كسي پيامبر را شهيد كرد؟
» محتوای سوره حمد
» اَصحاب عَقَبَه:
» شجره ملعونه در قرآن
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 82116
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پیوندهای وبگاه
» gps ماشین ردیاب
» دیلایت فابریک
» جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و آدرس hadiseslam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها
ابوبکر مشرک است ( از کتاب اهل تسنن)
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |
ابوبکر مشرک است

این مطلب در كتاب ادب المفرد محمد بن اسماعیل بخاری ، كتاب الذكار ، باب فضل الدعاء ، ص ۲۴۳ ، حدیث ۷۲۶ می باشد.

متن حدیث :

عن معقل بن یسار قال انطلقت مع أبی بكر إلى النبی صلى الله علیه

وسلم فقال : ( یا أبا بكر للشرك فیكم أخفى من دبیب النمل ) فقال أبو بكر : وهل الشرك إلا من جعل

مع الله إلها آخر؟ قال النبی صلى الله علیه وسلم : ( والذی نفسی بیده للشرك أخفى من دبیب النمل .

 

بقیه در ادامه مطلب ...

در این پست قصد داریم تا از كتب خود جماعت بكری و عمری ثابت كنیم كه پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم ابوبكر را مشرك خواندند.

این مطلب در كتاب ادب المفرد محمد بن اسماعیل بخاری ، كتاب الذكار ، باب فضل الدعاء ، ص ۲۴۳ ، حدیث ۷۲۶ می باشد.

متن حدیث :

عن معقل بن یسار قال انطلقت مع أبی بكرإلى النبی صلى الله علیه

وسلم فقال : ( یا أبا بكر للشرك فیكم أخفى من دبیب النمل ) فقال أبو بكر : وهل الشرك إلا من جعل

مع الله إلها آخر؟ قال النبی صلى الله علیه وسلم : ( والذی نفسی بیده للشرك أخفى من دبیب النمل .

 

ترجمه حدیث : روایت است از معقل بن یسار كه گفت : ابوبكر به سمت پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم رفت و پیامبر صلوات الله علیه به ابوبكر گفت : ای ابوبكر قطعا شرك در تو و جماعت تو مانند حركت مورچه مخفی شده است. پس ابوبكر گفت : آیا شرك جز این است كه برای خداوند معبود دیگری قرار داد؟ پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند : به كسی كه جانم در دست اوست شرك در تو و جماعت تو مانند حركت مورچه پنهان شده است.

نتیجه : ۱ ـ برادران اهل تسنن ، آیا كسی كه پیامبر او و جماعتش را مشرك می داند مسلمان است و جانشین رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم است؟

۲ ـ این حدیث نشان می دهد با اینكه ابوبكر مشرك است ، عمر و عثمان نیز مشرك هستند.

۳ ـ حرف ( ل ) كه در ابتدای للشرك آمده است ، به معنای قطع و یقین است.

4 ـ آیا پیروی از كسی كه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم او را مشرك می داند جایز است؟

لطفا تعصب را كنار گذاشته و عادلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
سوزاندن قرآن توسّط عثمان ( از کتاب اهل تسنن)
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

این مطلب در كتاب كنزالعمال - چاپ موسسة الرسالة - جلد ۲ - كتاب الاذكار من قسم الافعال - باب فی لواحق التفسیر منسوخ القرآن - صفحه ۵۸۱ - حدیث ۴۷۷۵ موجود می باشد.

تصاویر زیر جلد كتاب و صفحه ۵۸۱ و حدیث ۴۷۷۵ كتاب كنزل العمال می باشد.

( توجه : برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آنها كلیك نمایید )

كنز-العمال.jpg  كنز-العمال-2.jpg

ترجمه حدیث : طبق فرمان “عثمان“ یک نسخه قرآن نوشته شد و سپس از روی آن نسخه هایی نگاشته شد و برای بلاد فرستاده شد. سپس “عثمان“ دستور داد تا غیر از آن قرآن، تمام قرآن های موجود – چه قرآن هایی که بر روی یک برگ نوشته شده بود، یا قرآن هایی که به صورت کتاب درآمده بود – جمع آوری و سوزانده شود.

منابع بیشتر :

الف- صحیح بخاری، جلد6، صفحه99، ناشر: دارالفکر للطباعة و النشر و التوزیع

ب- فتح الباری، ابن حجر، جلد9، صفحه18، ناشر: دارالمعرفة للطباعة و النشر، بیروت، لبنان

ج- تفسیر قرطبی، جلد1، صفحه52، ناشر: داراحیاء التراث العربی، بیروت، لبنان

نتیجه : ۱ ـ آیا این عمل عثمان كه قرآن ها را به آتش كشیده است مخالفت و دشمنی با خدا و رسول خدا نمی باشد؟

۲ ـ آیا این عمل عثمان دلیل بر اسلام اوست و یا دلیل بر كفر او؟

۳ ـ آیا پیروی از این شخص كه قرآن را آتش زده است جایز می باشد؟

                     اهل تسنن لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
آموزش غسل جنابت به دو نامحرم توسّط عایشه
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

این مطلب در كتاب صحیح البخاری ، كتاب الغسل ، باب الغسل بالصاع و نحوه ، حدیث ۲۴۸ می باشد.

248 : حدثنا عبد الله بن محمد قال حدثنی عبد الصمد قال حدثنی شعبة قال حدثنی أبو بكر بن حفص قال سمعت أبا سلمة یقول دخلت أنا وأخو عائشة على عائشة فسألها أخوها عن غسل النبی صلى الله علیه وسلم فدعت بإناء نحوا من صاع فاغتسلت وأفاضت على رأسها وبیننا وبینها حجاب

صحیح البخاری

ترجمه حدیث : روایت است از عبد الله بن محمد گفت روایت است از عبد الصمد گفت روایت است از شعبة گفت روایت است از ابوبكر بن حفص گفت شنیدم اباسلمه می گفت من و برادر عایشه ( برادر رضایی كه نامحرم است ) بر عائشه وارد شدم. ( پس پرسیدیم از عایشه كه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم چگونه غسل می كردند. پس عایشه گفت ظرف آبی بیاورید و با آن غسل كرد و بر سر خود آب ریخت و بین اینها حجابی قرار داشت )

نتیجه : ۱ ـ آیا شخصی كه به نامحرمان غسل جنابت تعلیم می دهد باید به او ام المومنین لقب داد؟

۲ ـ در اینجا شخصی كه در حدیث نقل شده برادر عایشه برادر او نیست و برادر رضایی اوست كه شخصی را آورده اند تا به او شیر دهد تا با عائشه محرم شود.

۳ ـ در حدیث نقل شده كه بین این دو نامحرم حجابی بوده است ، اما این چگونه حجابی است كه آنها می دیدند او چگونه غسل می كند.

۴ ـ آیا تا به حال پیامبر صلوات الله علیه را دیده اید كه استغفرالله لباس خود را در بیاورد و به كسی غسل جنابت تعلیم دهد.

خواهش می كنم تعصب را كنار گذاشته و عادلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
شراب خواری معاویه و دعوت او به شراب خواری
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

این مطلب در كتاب مسند احمد بن حنبل - چاپ دارالكتب العلمیة - جلد ۹ - كتاب مسند الانصار - حدیث بریدة الاسلمی - صفحه ۳۹۹ و حدیث ۲۳۵۸۷ موجود می باشد.

تصاویر زیر صفحه ۳۹۹ و حدیث ۲۳۵۸۷ كتاب مسند احمد بن جنبل می باشد.

( توجه : برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آنها كلیك نمایید )

مسند الامام احمد بن حنبل.jpg شرابخوری-معاویه.jpg

ترجمه حدیث : از ابن بریده روایت است : روزی با پدرم بریده بر معاویه وارد شدیم از ما احترام كرده و طعام آوردند و تناول كردیم و سپس مشروب آورد و خودش نوشید و به پدرم تعارف كرد. پدرم گفت : از روزی كه پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم آن را حرام كرده من به آن لب نزدم.

نتیجه : ۱ ـ از این حدیث ثابت شد كه معاویه یك انسان شرابخوار و منحرف از دین می باشد.

۲ ـ از این حدیث ثابت شد كه معاویه فعلی را كه پیامبر و خدا آن را حرام كرده اند او انجام داده است ، پس  او كافر است.

۳ ـ آیا شایسته است كه از یك انسان شرابخوار پیروی كرد؟

  اهل تسنن لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
پیامبر حفصه را دوست ندارد ( از كتاب اهل تسنن )
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

این مطلب در كتاب صحیح مسلم - چاپ دارالفكر - كتاب الطلاق - باب فی الإیلاء و الإعتزال - صفحه ۷۰۵ - حدیث ۱۴۷۹ می باشد.

تصویر زیر صفحه ۷۰۵ و حدیث ۱۴۷۹ كتاب صحیح مسلم می باشد.

( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید )

untitled 4.jpg

ترجه متون مشخص شده : عمر می گوید نزد دختر خود رفتم ، پس به او گفتم : آیا كار تو به جایی رسیده كه پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم را اذیت می كنی؟ به خدا قسم ، می دانی كه پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم اصلا تو را دوست ندارد ، و اگر من نبودم رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم تو را طلاق می داد.

نتیجه : ۱ ـ در این حدیث مشخص شد كه ازدواج پیامبر با حفصه از روی علاقه و محبت نبوده است.

۲ ـ در این حدیث مشخص شد كه عمر اعتراف كرده كه پیامبر اصلا دختر او را دوست ندارد.

۳ ـ از این آیه مشخص شد كه همسران پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم حتما نباید معصوم باشند و ممكن است گناه كار باشند و این كه همسر رسول خدا هستند دلیل بر فضیلت آنها نیست.

لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
اعتراف ابوبکر به حمله به خانه ی حضرت زهرا (س) ( از کتب اهل تسنن )
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

این مطلب در کتاب معجم الکبیر طبرانی - چاپ مکتبة ابن تیمیة - جلد ۱ - مسند ابی بکر عن رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم - حدیث ۴۳ -  صفحه ۶۲ موجود می باشد.

تصاویر زیر مجلد کتاب و صفحه ۶۲ و حدیث ۴۳ کتاب معجم الکبیر طبرانی می باشد.

( توجه : برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک نمایید )

هجوم-ابوبکر.jpg هجوم-ابوبکر-2.jpg

ترجمه حدیث :

عبد الرحمن بن عوف به هنگام بیمارى ابوبكر به دیدارش رفت و پس از سلام و احوال‌پرسى، با او گفت و گوى كوتاهى داشت. ابوبكر به او چنین گفت:

من در دوران زندگى بر سه چیزى كه انجام داده‌ام تأسف مى‌خورم ، دوست داشتم كه مرتكب نشده بودم ، یكی از آن‌ها هجوم به خانه فاطمه زهرا بود ، دوست داشتم خانه فاطمه را هتك حرمت نمى‌كردم؛

منابع بیشتر :

۱ ـ الامامة و السیاسة ، جلد ۱ ، صفحه ۲۱ ، ناشر : دار الکتب العلمیة - بیروت لبنان

۲ ـ تاریخ طبری ، جلد ۲ ، صفحه ۳۵۳ ، ناشر : دار الکتب العلمیة - بیروت لبنان

نتیجه : ۱ ـ طبق فرموده ی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم هر کس حضرت زهرا را بیازارد پیامبر را آزرده است ، پس ابوبکر با این اعتراف و کار خود حضرت زهرا و پیامبر را آزرده و طبق آیه قرآن کریم ( سوره احزاب آیه ۵۷ ) هر کس پیامبر و خدا را بیازارد خداوند هم در این دنیا و هم در آخرت او را لعن می کند و عذابی خار کننده برای او آماده کرده است. پس ثابت شد که ابوبکر ملعون است و همین حالا در آتش جهنم می باشد.

۲ ـ آیا کسی که پیامبر را آزار می دهد ، لایق جانشینی پیامبر است ؟ آیا او کافر نیست ؟؟

                      اهل تسنن لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت کنید



برچسب‌ها:
عایشه مسائل جنسی بیان می كرد (از کتب اهل تسنن)
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

عایشه كه اهل تسنن او را ام المؤمنین می نامند ، برای نامحرمان مسائل جنسی خود را بیان می كند.

این مطلب در كتاب صحیح مسلم - چاپ دارالفكر - صفحه ۱۵۹ - كتاب الحیض - باب مباشرة الحائض - حدیث ۵۶۷ موجود می باشد.

تصویر زیر صفحه ۱۵۹ و حدیث ۵۶۷ كتاب صحیح مسلم می باشد.

( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید )

untitled-55555.jpg

ترجمه حدیث : روایت است از ابوبكر ابن ابی شیبه : روایت است از علی بن مسهر از شیبانی ، و روایت است از علی بن حجر سعدی و به نقل از او خبر است از علی بن مسهر ، خبر است از ابو اسحق ، از عبد الرحمن بن اسود ، از پدرش ، از عایشه كه گفت : زمانیكه حائض بودم ، رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم امر كردند تا لباس حیض خود را بپوشم ، سپس با من مباشرت می كرد. و عایشه گفت : پیامبر اندام تناسلی خود را خوب كنترل می كرد آیا كسی از شما هست كه مانند رسول خدا اندام خود را كنترل كند.

سند بعدی كتاب سنن ابی داوود - چاپ دارالفكر - صفحه ۴۴۵ - كتاب الصیام - باب القبلة للصائم - حدیث ۲۳۸۲ موجود می باشد.

تصویر زیر صفحه ۴۴۵ و حدیث ۲۳۸۲ كتاب سنن ابی داوود می باشد.

( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید )

عایشه-2.jpg

ترجمه متن مشخص شده : روایت است از مسدد ، از پدر معاویه ، از اعمش ، از ابراهیم ، از اسود و علقمه ، از عایشه كه گفت : پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم روزه بود ، و با من هم بستر شد ، و پیامبر اندام تناسلی خود را خوب كنترل می كرد.

نتیجه :

1 ـ آیا این عمل عایشه خلاف شرع نیست ؟ آیا این از بی عفتی عایشه نمی باشد؟

2 ـ آیا سزاوار است ما او را ام المومنین بنامیم؟

    اهل تسنن لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
عایشه از حائض بودن خود می گفت ( از كتب اهل تسنن )
+ نویسنده حامد طیبی محمدی در جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, |

  این مطلب در كتاب مسند احمد بن حنبل - چاپ دارالكتب العلمیه - جلد ۱۰ - صفحه ۱۱ - حدیث ۲۴۷۶۹ موجود می باشد.

تصویر زیر صفحه ۱۱ و حدیث ۲۴۷۶۹ مسند احمد بن حنبل می باشد.

( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید )

untitled-4.jpg

ترجمه متن مشخص شده : روایت است از عبد الله ، روایت است از پدرش ، روایت است از محمد بن فضیل از اعمش از تمیم بن سلمه از عروه از عایشه ، گفت : رسول خدا در حال اعتكاف بودند و من به مسجد رفتم و موهای پیامبر را می شستم و من حائض بودم.

  سند بعدی كتاب صحیح مسلم - چاپ دارالفكر - كتاب الحیض - باب مباشرة الحائض فوق الازار - صفحه ۱۵۹ - حدیث اول موجود می باشد.

تصویر زیر صفحه ۱۵۹ و حدیث اول كتاب صحیح مسلم می باشد.

( توجه : برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن كلیك نمایید )

untitled-55.jpg

ترجمه متن مشخص شده : روایت است از ابوبكر ابن ابی شیبه و زهیر بن حرب و اسحق بن ابراهیم ( گفت : اسحق : خبر ما. و گفت : دیگران : روایت است از جریر ) از منصور ، از ابراهیم ، از اسود ، از عایشه كه گفت : ما زنان پیامبر حائض بودیم ، پیامبر امر فرمود لباسهای حیض را بپوشیم و با ما مباشرت ( هم بستر شدن ) می كردند.

نتیجه : ۱ ـ آیا با توجه به این احادیث كه عایشه از حیض و غسل جنابت خود برای نا محرمان تعریف می كرده است شایسته پیروی می باشد؟

۲ ـ آیا واقعا سزاوار است كه ما او را ام المومین بنامیم؟

3 ـ آیا این كار عایشه ،بی حیایی عایشه است یا عفت داشتن عایشه؟

    اهل تسنن لطفا عادلانه و عاقلانه قضاوت كنید



برچسب‌ها:
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبگاه محفوظ و متعلق به مدیر آن می باشد و کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است...